21.listopad 2017 - Výpadek letiště Schiphol Amsterdam
Výpadek řízení letového provozu na letišti v Amsterdamu Schiphol 21.11.2017. Jak postupovat u kompenzace za zrušený let či zpožděný let v rámci této události?
Ve čtvrtek 21. listopadu 2017 došlo k výpadku řízení letového provozu na letišti Amsterdam. Tato událost měla za následek zpoždění nebo zrušení velkého množství letů v daný den. Byly dány možnosti přeplánování letů, ale zároveň zde jsou i možnosti pro náhrady v určitých případech. Níže jsou možnosti vztahující se pouze pro letenky, které byly platné pro daný den čtvrtek 21. listopadu 2017.
Nárok na získání náhrad u leteckých společností KLM, AIR FRANCE nebo DELTA AIRLINES platí v těchto případech:
- Let měl odlet nebo přílet na letiště Amsterdam Schiphol
- Datum odletu či příletu bylo 21.11.2017
- Let byl zrušen a Vámi nebyla využita nabídka náhradního letu
- Let byl zpožděn více než 3 HOD a následně nebyl Vámi využitý
Nárok na získání náhrad u ostatních leteckých společností platí v těchto případech:
- Let měl odlet nebo přílet na letiště Amsterdam Schiphol
- Datum odletu či příletu bylo 21.11.2017
- Let byl zrušen a Vámi nebyla využita nabídka náhradního letu
- Let byl zpožděn více než 5 HOD a následně nebyl Vámi využitý
Nárok na získání kompenzací v rámci Nařízení 261/2004 za zpoždění či zrušení letu v tomto případě nevzniká. Jedná se o mimořádnou okolnost mimo možnosti ovlivnění leteckou společností. Pokud jste ale byli zasažení výpadkem na letišti Amsterdam dne 21. listopadu 2017 a potřebujete pomoct se získáním náhrady za Vaše letenky, rádi Vám pomůžeme. Stejně tak Vám rádi pomůžeme v rámci kompenzace za zpoždění letu, kompenzace za zrušený let či kompenzaci za ztracené zavazadlo. Stačí zadat žádost do našeho formuláře zde , a my se o vše již postaráme.