Výhody získání kompenzace za zpoždění či zrušení letu přes ClaimCloud.
Často čteme o tom, proč lidé využívají služeb společností, které se zabývají získáváním kompenzací a náhrad. Že jsou to vyhozené peníze a každý si může zažádat sám, získat kompenzaci a nic neplatit. Dokonce nám na Facebook přistál tento příspěvek od člověka, který nikdy nebyl naším zákazníkem: „Nedoporučuji platit firmám 25 % za zpoždění vašeho letu!!! S Travel Servisem jsme komunikovali 4 měsíce, stovky telefonátů, mailů, nic se nedělo, až jsme to dali do médií výsledek se dostavil a rozhodně stojí za to, bojujte sami, vydržte, stojí to za to“. A právě tento příspěvek paradoxně popisuje důvod, proč…
Ano, každý může žádat o kompenzaci. A upřímně, všem v tomto maximálně fandíme! Nicméně faktem je, že pouze cca 5 % až 10 % zákazníků se domůže svého nároku. Všichni ostatní to buď vzdají, nebo je letecká společnost odbyde sdělením, že se jedná o mimořádnou okolnost. Právě proto, abyste svůj čas mohli investovat jinde, nemuseli jste měsíce komunikovat s leteckou společností, nemuseli jste absolvovat stovky hovorů a emailů… Právě proto tu jsme. Proto máme pro Vás právního zástupce, právě proto máme nakoupené databáze o letech, abychom věděli, co se kde dělo.
Tedy na otázku: „Proč žádat o kompenzaci skrze firmu a nedělat si sám?“
Je odpověď: „Protože z 5 % až 10 % úspěšnosti při svépomoci, my máme úspěšnost 95 %“